torsdag 24. januar 2013

Vinn et lekkert skilt fra Ramsign

I samarbeid med danske Ramsign har jeg fått muligheten til å holde en giveaway for mine lesere. Ramsign produserer ekte, gammeldagse emaljeskilt med 30 års fabrikkgaranti. En heldig vinner får velge seg et valgtfritt husnummerskilt med 1-5 siffer i valgfri stil og størrelse.

Se alle skiltene og de ulike valgmulighetene på deres hjemmeside HER og facebookside HER.

For å delta gjelder følgende:

  1. Lodd for å kommentere
  2. Lodd for å være/ bli følger
  3. Lodd for å legge meg i bloggrullen din
  4. Lodd for å linke på bloggen din

Tilsammen kan du få 10 lodd. Husk å skriv hvor mange og hvilke lodd du trekker.

ramsignTrekningen blir 10 februar. Bruk bildet over når du linker!

Man kan være med uansett hvilket land man bor i. Har du ikke egen blogg husk å skrive på mail adressen din.

Lykke til!

53 kommentarer:

  1. Jeg trekker 6 lodd! Kjempe flott giwe away:-)

    SvarSlett
  2. 3 små lykkelodd :)

    Ha e flott kveld, nyt livet!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg trekker tre lodd :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. oj, for en flott gi bort! 7 lodd på meg :) (kommentar,, følger og link)
    Ønsker deg en fin kveld! Håper dere også har fått litt mildere vær! :) -monakristin

    SvarSlett
  5. Ja, dette vil jeg gjerne være med på!
    10 lodd til meg. Likner deg i mitt innlegg i dag! :-)
    Titti-klem!

    SvarSlett
  6. Så klart eg vil være med,tar 6 lodd eg:)
    Fin fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Jeg gjør hele pakka så frister lykken med 10 lodd :) har så lyst på et slikt skilt :)

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  8. Ønsker seeeg! :D Og så klart vil jeg være med!
    Trekker 6 lodd jeg.. Følger, kommenterer og du ligger i rullen min :)

    Ha en finfin start på helgen i morgen!
    Klem

    SvarSlett
  9. Hoppsann så fin gi bort!
    Jeg slår till og kjör hele 10 lodd, med link og hele kjöret!
    Klem Lena

    SvarSlett
  10. Ett lite lodd til meg. God torsdagskveld:-) Hilsen Gro Sofie, gro.bertelsen@gmail.com

    SvarSlett
  11. ja takk!!!! nydelig premie og nydelig blogg.lineroe@sbnett.no

    SvarSlett
  12. Jeg er med, og trekker 4 lodd. :-)
    God helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  13. Deg vil jeg gjerne følge!
    3 lodd.
    eneleh79@hotmail.com

    SvarSlett
  14. SÅ artig :) Jeg følger bloggen din og skriver kommentar :) Nydelige skilt! Nå er det bare å håpe på det beste.

    Klemmer fra Lite hi / litehiblogg@gmail.com

    SvarSlett
  15. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  16. Veldig gøy med giveaway - og så flott premie da gitt!
    Jeg vil være med og trekker 6 lodd (kommenterer, er følger og har deg på bloggrullen min.

    Ønsker deg en god helg :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  17. Jeg er veldig gjerne med og prøver lykken.
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  18. Tar veldig gjerne 6 lodd;) på tide med nummerskilt på huset her snart;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  19. jewg blir gjerne med! 5 lodd til meg da, link og kommentar. Hadde vært flott å vinne!Vi har nemmelig ikke nummerskilt på huset vårt :P

    Håper du får en flott kveld og helg videre! klemmer fra Nina

    P.s jeg har også en liten give away gående på min blogg, blig gjerne med om du vil ☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg la meg til som følger også + la deg til bloggrullen min, så da blir det 10 lodd på meg i steden for 5. Nydelig inspirerende blogg du har ☺

      Slett
  20. Jeg trekker 2 lykkelodd, og krysser fingre & tær. Har akkurat fått husnr utdelt og skiltet som kom utsendt fra kommunen er for stygt til at vi kan skru det opp...

    God helg
    Mona

    SvarSlett
  21. Jeg er med! Trekker meg 10 lykkelodd :o) klem fra Nina

    SvarSlett
  22. Hei hei! Jeg melder meg med 3 lodd - kjempefin premie!!

    Siri

    SvarSlett
  23. 3 lodd, følger og kommentar :) disse skiltene er lekre :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  24. Jeg trekker to lodd.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  25. ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    Blir gjerne med og tar 3 lodd ღ
    Blitt ny følger & kommentert ღ

    Krysser fingrer, kjempe fin premie! =) ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    SvarSlett
  26. Blir gjerne med :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Hei :-)

    ✿ღ Flott giveaway, blir veldig gjerne med.
    Trekker meg 2 stk lodd og prøver lykken.
    Ha en riktig fin uke! ✿ღ

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  28. Trekker 3 lodd (kommentar og følger) :)
    Kjempefin blogg og flott give away-premie!!

    martheamdahl@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Tre lodd på meg - kommentar og følger :D
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  30. Slår til og trekker 10 lodd :) Skulle gjerne hatt et slikt skilt, de er så fine! Ha en flott dag! Klem Ane

    SvarSlett
  31. 3 lodd på meg!
    Satse på litt vinnarlukke :)
    Helene, hellyfjelly at gmail.com

    SvarSlett
  32. Prøver lykken med 10 lodd, da vi trenger nytt skilt med enda et navn på nå som det kommer et nytt familiemedlem om noen få dager ♥
    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/02/vinn-skilt.html

    Klem

    SvarSlett
  33. Jatakk!
    % lodd med lykke på til meg.
    linker til deg på bloggen min!

    Ha en strålende kveld.
    Klem
    LinnTherese

    SvarSlett
  34. 3 lodd, håper det er nok!!! Har ønsket meg et slikt skilt i årevis men har bare ikke blitt at eg har kjøpt pga. mye utgifter og svingene økonomi.. krysser fingrene ekstra hardt! :)

    mvh Janne Kari

    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Hei, jeg vil være med og tar tre lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg blir med og trekker 3 lodd..
    Klommenterer og jeg er følger av bloggen fra før.
    Ønsker deg en super helg
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Hei. Dette var en koselig blogg. Lagt meg til som følger og kommenterer, så da blir det vel 3 lodd. Hilsen Bossa

    SvarSlett
  38. Jeg blir gjerne med, og tar 3lodd. (Kommentar og følger)

    - Mai

    SvarSlett
  39. Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd. Kommentar og følger. :D

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg blir gjerne med, trekker 7 lodd:)

    Fin kveld til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  41. Hei og hoppsann:)
    Eg er med, kjempe flott premie:)
    6 lodd til meg:)
    God helg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  42. Et lite lodd på meg denne gang :-)
    Klem Monica.

    SvarSlett
  43. Tusen takk for trivelig kommentar + tips om give away.

    Hurra :) For en flott give away du har. Jeg melder meg selvsagt på :) Kommenterer her og følger deg videre.

    Jeg har også en superfin give away gående. Du kan vinne gavekort på 500 + mer! Trekker tre vinnere :) Håper du vil være med? Du finner den her: http://litehi.blogg.no/1359984043_gavedryss_til_dere_in.html

    SvarSlett
  44. Ups, ser jo nå at jeg allerede har meldt meg på!! Ikke meningen å melde meg på fler ganger da ;) Jeg syns det var så rart at jeg ikke så kommentaren fra meg med en gang -for jeg følte jeg hadde meldt meg på tidligere :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe! Det går så fint! Jeg får ta den på min kappe. Jeg sjekket ikke om du allerede hadde meldt deg på dag jeg tipset deg.. Beklager.. Ha en fortsatt fin kveld!

      Slett
  45. Følger av den flotte bloggen din fra før så krysser fingrene med 3 lodd : )
    Så utrolig flotte disse skiltene <3

    Klem Karina

    SvarSlett
  46. Oi! Et sånt skilt hadde vært topp med et hus som mangler husnr... (kjempelett å forklare folk hvor huset vårt er uten nr. på veggen...).
    Tar 1+2+3 = 6 lodd :D

    SvarSlett
  47. Takk for tips! Da rakk jeg å være med med alle muligheter.
    God helg til deg! :)

    SvarSlett
  48. Jeg slenger meg på i siste liten med to lodd :)

    SvarSlett
  49. 3 lodd på meg :D kommenterer og følger :)

    SvarSlett
  50. Hei, det blir 1 lodd på meg.... heidibjerkmo@hotmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...