tirsdag 29. januar 2013

Stige

011Jeg var på skattejakt i et gammelt snekkerverksted som skulle rives for en stund siden. Der fikk jeg se den fineste gamle gardintrappa. Den er godt brukt til snekring og maling.

005Jeg syns den må få lov til å bo inne. Den står nå inntil kjøleskapet på kjøkkenet. Vet ikke helt om den plassen er den rette, men den finner nok “sin” plass etterhvert.

007Vi har nå fåt vannet tilbake. Nå håper jeg det kommer mer snø før kulda kommer igjen. Den isolerer så det forhåpentlig ikke fryser på nytt.

004Vilikkemannen fortsetter med snekringen under trappa. Det går ikke så fort, men det er helt greit da man er syk og svak. Fint blir det! I mens fortsetter jeg heklingen. Er på stripe nr 6 av 30 eller noe nå..

006

Ha en fin tirsdagskveld!

Glem ikke at jeg har en give away!

10 kommentarer:

  1. Flott gardintrapp!

    I den kan en klatre til topps i drømmene.....

    Kos deg med heklingen, og god bedring til mannen!

    SvarSlett
  2. Heldigen!
    Drømmer om å få "raide" en gammel skole, låve eller verksted før riving.. ahh... en gang kanskje? ;)
    Synes den grå veggen på kjøkkenet ditt er så fin! Er det fargekode: Tåkedis?

    SvarSlett
  3. Så utrulig fin gardintrapp,den likte eg kjempegodt og så kjekkt å få sån fine ting!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Den minner meg om morfar da han jobbet som vaktmester ;-) koselig og fin.

    Ting tar tid her også ! Gleder meg til å se når det er ferdig.

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  5. Den var kjempefin :o) Jeg hadde en lignende en gang, den forsvant plutselig og ingen, spesielt ikke min mann, vet hvor det ble av den .... God kveld til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  6. Men oj vilken skatt du fann! Den skulle man ville ha i sitt hjem!
    Oj så flink du er med teppet i full fart!
    Klem

    SvarSlett
  7. Det var en fin stige....jeg har en jeg også, men hos meg står den akkurat på låven og venter på sommeren....da har jeg tenkt å bruke den til blomster...ha en fin kveld....

    SvarSlett
  8. jeg har også en sånn stige stående i stua....digger den!

    klem tone

    SvarSlett
  9. Stilig stige og flott blogg. Du har et drømmehus. Men jeg drømmer ikke om kaldt innemiljø og vann som fryser. Det gjør vel ikke du heller, men du er villig til å gå gjennom den fasen for å oppnå drømmen. Lykke til og stå på!

    SvarSlett
  10. For en nydelig stige!
    Så mye sjarm og nostalgi.
    Titti-klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...