søndag 13. januar 2013

Søndagskos

046Nå ble faktisk ikke disse bildene tatt i dag, men den 22. desember. Det kunne fint ha vært i dag hadde det ikke vært for at risbollene er spist opp forlengst og at jeg i dag har vært på krudt.

056Skikkelig kakao og mini-marsmellows.

Jeg er så glad i dette blå og hvite serviset. Det har jeg arvet og da blir det ekstra spesielt for meg.

051

Lillebror hadde en stooor sjokoladebart! Angrer på at jeg ikke tok et bilde av den.

Besøkstelleren på bloggen har nå passert 100 000 siden jeg startet å blogge høsten 2010! Det bør vel feires??

3 kommentarer:

  1. Nydelig serviset! Koselig med arvegods, blir enda mer spesielt av det. Jeg ble også skikkelig misunnelig på spisskammerset ditt;) Såpass at jeg igjen begynte å spekulere i løsninger som gjør at jeg også kan få meg et:)
    Fortsatt fin kveld til deg:)

    Klem Elin

    SvarSlett
  2. Gratulerer med så mange "besøk"! Fantastisk. Herlige bilder, fint servise, koselig med arvegods.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er så trivelig med arvegods, tenk hvor menge som har nytet kakao fra disse koppene opp gjennom :-)
    Gratulerer med så mange besøk!
    Ha en super uke!
    Klem Nina

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...