mandag 8. oktober 2012

Pinterest

Uten navn

(Klikk på bildet så kommer dere til Prinsesse Vilikke på Pinterest)

Jeg er helt hekta på Pinterest. Pinterest er som en oppslagstavle hvor man samler andres bilder i forskjellige kategorier. Bildene kan være linket til en oppskrift eller en blogg. Man kan også legge til egne bilder med linker om man vil. Her kan man finne lassevis med idèer. Tips til interiør, klær, hus, dyr, foto osv osv.

Pinterest.com er kjempemoro selv uten egen profil. Man får matinspirasjon, gjør-det-selv-inspirasjon, interiør-inspirasjon og smarte tips. Lager man egen profil kan man organisere bildene i tavler. Jeg har f.eks en med baderomsinspirasjon. Veldig greit å ha alt på et sted. Dere finner meg og mine pin på pinterest.com og søk på Prinsesse Vilikke.

Er det noen flere Pinterest-fans der ute?

1 kommentar:

  1. Ja, helt enig, pinterest er veldig morsomt å titte inn til, og der kan man bli sittende veeldig lenge :)

    Fin blogg du har! Lagt meg til som følger :)

    Klem Tessa

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...