onsdag 3. oktober 2012

Garderobeinspirasjon

 

(Kilde: Pinterest)

I dag har jeg fjernet og snekret igjen den ene døra på soverommet. Den nye feinen (oppladbar) til Vilikke-mannen er min nye bestevenn (i kombinasjon med sagbladet til stål). Vi måtte flytte døra for å få plass til garderobeskap. Den nye døra har vært på plass i noen uker.

Nå som døra er vekk kan jeg begynne å tenke på skapene. Jeg vil gjerne ha noe plassbygd. Det skal være delt opp i fire. De to miderste skapene skal ha plass til kurver. Takhøyt med en stor og en liten dør pr del.

(Kilde: Pinterest)

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt hengsler liknende de på bildene?? Sånne er et must!

2 kommentarer:

  1. Er det en slik du leter etter?
    http://www.jula.no/stabelhengsel-020008

    Ellers vil de fleste store byggevarebutikene ha i mange størrelser. Noen er sortmalte, men de fleste er bare galvaniserte. Med litt sort spraymaling kan de også brukes.

    SvarSlett
  2. Mener jeg så noen på Clas Olsson :) Jerniaen også har noen.

    Klem Monica

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...