torsdag 11. oktober 2012

Et skap blir til!

Jeg har snekret garderobeskap på soverommet!!! Helt selv! Er så stolt! (Mannen har litt mye annet å finne på. Nå har jeg bare meg selv å skylde hvis det ikke ble “riktig”.)
304461_10152175599165245_907837506_n522980_10152178143985245_1318312628_n30779_10152181592100245_1484964258_n545315_10152181744370245_1276252903_n
Her ser dere hvordan det har blitt til trinn for trinn. Nå står maling og småfiks igjen. Rammen ble til av halvannen tom to. Størrelsen ble gitt av plassen som var tilgjengelig og at vi skulle ha inn kurvsystemer i de to midterste skapene.
Skapdørene er av den gamle panelen fra soverommet med baksiden ut. Gammel panel har ikke freste spor på baksiden slik som den nye. Man kan alternativt bruke rupanel. Den har litt det samme utseende som denne her.
Henglsene er fra porter til jernbanen (hvis jeg husker riktig). De er rustne og fine! Jeg hadde tenkt å male de svarte, men nå syns jeg de er fine som de er.
Her er inspirasjonen til skapet!
Bilder kommer da skapet er ferdig malt.
(Bildene ble tatt med mobilen da det var den jeg hadde for hånden mens jeg snekret. Beklager kvaliteten.)

9 kommentarer:

  1. Wow!
    Ser bra ut, gleder meg til å se det ferdige resultatet!!

    SvarSlett
  2. Fy- så flink du er :) blir så fine- og tar av meg hatten for deg :)

    God helg !

    Klem Monica

    SvarSlett
  3. SÅ kult. Gleder meg til å se dette ferdig :)

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Å, så flink du er da!!!
    Dette ble skikkelig flott.
    Ønsker deg en riktig glad helg ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Snakk om driftig dame.
    For noen fine skap, og så gøy at du har fått dem til med gjenbruk.

    God helg, og så gleder jeg meg til å se det helt ferdige resultatet.

    Klem Inger

    SvarSlett
  6. Jeg er imponert, du er så flink og kreativ.

    SvarSlett
  7. Det ser ut som det blir kjempefint! Så flink du er da! Deilig å kunne gjøre sånt selv uten hjelp av mannen:)

    SvarSlett
  8. Så flink du er.

    Har planer om det samme her, men må få unna litt annet først.

    Er det ikke gøy hvor handig vi damene kan bli når gammelt hus står for opp pussing.

    Her har jeg klatret i stilasje over to etasjer og isolert ene veggen ute. Det er ganske høyt her, men så moro når man får det til.

    Dere får det virkelig fint.

    Klem Tanja

    SvarSlett
  9. Så flink du er!
    Det høres ut som den profesjonelle snekkeren som har laget dette innlegget ;)
    Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...