torsdag 9. august 2012

Soverom

 

027

Vi har endret endel på romløsningen i 2 etasje. Før var det fire kott. Nå er det ingen. Et av disse kottene hadde ingen dør og man kom ikke inn uten å klatre igjennom et vindu. Dette kottet er nå en del av soverommet vårt. For å løse problemet med senga under kneveggen har vi satt opp lemmer fra et stilasje fra gulv til tak. På baksiden lagrer vi kofferter og andre ting.

007

Nattbordene er fra samme sett som møblet på Lilledoen.

024

I dag har de vært her fra el-verket. Vi har veldig variabel spenning på strømmen og lysene blinker. Det går antakelig mot at de må bytte linjen inn til huset. Måleinstrumentet står nå inne på rommet til Hedda. Så da må vi vente med å rive taket der inne. Jeg tror vi skal få opp taksteinen på taket i løpet av helga. Da er det slutt på lekkasjer og vann overalt! Krysser fingrene!

006

Glem ikke å bli med på Give away! Vinn en personlig almanakk

11 kommentarer:

  1. Kjempefint! :D

    Håper dere får tett tak!!

    SvarSlett
  2. Utrolig kul sengegavel :)
    Får håpe taket blir i orden :)

    SvarSlett
  3. Helt lekkert !!!
    håper taket deres er tett nå :)
    Ikke moro…

    klem :)

    SvarSlett
  4. Smart løsning :)


    God helg !

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint:) Elsker gulvet og sengegavlen var bare utrolig tøff!

    Jeg skulle så gjerne ha vært med på give-awayen din, kunne godt tenke meg en slik almanakk. Men jeg er dessverre ikke på FB og kan ikke delta:(

    Men takk for at du la igjen et spor hos meg slik at jeg fant inn til deg. Likte bloggen din godt og følger deg gjerne videre:)
    Fin kveld fra Hanne - følger NRK 100;)

    SvarSlett
  6. Så smart å sette sengen inntil lemmene, og få til oppbevaring bak. Tror jeg blir nødt til å låne den ideen din, for vi har også skråtak på soverommet, og det er litt lavt mellom puta mi og taket innimellom.
    Tusen takk for god ide, og for alle de koselige kommentarene du legger igjen på bloggen min! Det setter jeg veldig stor pris på!!
    Ønsker deg en riktig fin helg, søte vennen!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  7. Åhh stakkars dere med vannlekasje og spenningsfeil. Håper det ordner seg.
    Kott med inngang gjennom vindu - hørtes praktisk ut:-)
    i alle fall var det en fin sengegavl. Dere får det så koselig!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. Så leit å lese om vannlekkasjen! Håper dere får ordnet det uten videre problemer:)
    Vi har også hatt vårt når det gjelder vann, det er noe herk:/

    Når det gjelder vannbåren varme i 2.etasje tror jeg vi snakker smak og behag. Tidligere erfaring med kalde gulv, tilgjengeligheten for å legge rørene i 2.etasjen og tykkelsen på tregulvet + takhøyden i 1.etasjen gjorde valget vårt forholdsvis enkelt (eneste annen varmekilde er et par vedovner). Det er klart det er en luksus som koster, men som vi velger å prioritere;)

    SvarSlett
  9. Så utrolig flott:)
    Håper det fikser seg med taket, huff, slikt er så kjedelig!

    SvarSlett
  10. Så utrolig fint det var! :) Håper det har ordnet seg med taket.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...