tirsdag 7. februar 2012

Kjøkkentegninger *nye*

Snille snille Nr. 14 har tegnet kjøkkenet for meg. Hun har også tegnet om hele huset og funnet masse løsninger som jeg aldri hadde kommet på. Dette har hjulpet oss masse!!

Slik ser det ut til at løsningen blir nå. Antakelig blir øya litt lengre og skjøvet inn mot veggen mot vaskerommet. Vi klarer ikke få strøm til øya ellers. Gulvet skal være i betong og vi kan ikke pigge i det for å legge strøm pga vannrørene.

Veggene blir i fargen tåkedis, gulvet blir i grå betong (dekket med epoxy) og innredningen blir Lidingø. Håndtak har jeg ikke kjøpt ennå. Jeg håper å finne noen svarte skålhåndtak og knotter. Har dere noe godt tips til avtrekksvifte som kan passe? (Helst ikke i stål) 

5 kommentarer:

  1. Men kjære du......du har jo brukt haste-bildene med benkeplatetilpasning som stikker ut i hytt å pine hehe. Må inn å ordne litt sånn at du får noen finere og som stemmer litt mer med sånn som det blir.

    SvarSlett
  2. Hihi!! I farten la jeg ikke merke til det. Skal bytte de ut. (Jeg har forresten fått forespørsel om å være med i Kamille...)

    SvarSlett
  3. Du takker vel ja?

    Noen nye bilder på kjøkkenet ligger i denne prosjektlinken: http://www.roomsketcher.com/no/gallery/project/653423/?source=planner

    ....og si fra når du vet litt mer hva dere velger å gjøre på vaskerom....adskilt eller sammen med gang?

    Vi snakkes:)

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ det kommer til å bli super fint!! Gleder meg til å se!
    Klem

    SvarSlett
  5. for et spennende prosjekt dere holder på med... godt å få god hjelp..

    Lykke til

    og god helg

    kerstin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...